Garantie / Klachten
Garantie
Op al onze producten zit een wettelijke garantietermijn. Een artikel moet in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. De garantietermijn is afhankelijk waar het product voor dient en de prijs van het artikel. Over het algemeen geldt voor al onze producten minimaal 6 maanden garantietermijn. Heeft u een defect artikel ontvangen of is het artikel binnen de garantietermijn defect neem dan zo snel mogelijk contact op via info@tapijtenhuis.nl. Omschrijf duidelijk wat er defect is aan het artikel en vermeld hierbij het ordernummer, artikelnummer en de aankoopdatum. Wij zullen so snel mogelijk uiterlijk binnen 7 dagen berichten wij u over de afhandeling de garantiemelding.
Klachten
Indien u een klacht heeft over een product dat u heeft gekocht in onze webwinkel of de afhandeling van uw bestelling, verzoeken wij u dit zo snel mogelijk te melden. U kunt hiervoor een e-mail sturen naar info@tapijtenhuis.nl. Omschrijf duidelijk de klacht en vermeld hierbij het ordernummer, artikelnaam en de aankoopdatum. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van WebwinkelKeur waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.